Roommate Otel Yönetim Sistemi Özellikleri
Roommate Otel Yönetim Sistemi; konaklama tesisleri için ön büro yönetimi, rezervasyon yönetimi, kasa yönetimi, misafir ve personel takip işlemleri, grafiklerle desteklenen yönetim raporları gibi özellikler sunar. Roommate ile farklı yetkide kullanıcılar oluşturabilir ve kullanıcılar tarafından yapılan bütün işlemleri detaylı olarak takip edebilirsiniz.
Rezervasyon Yönetimi
Rezervasyon oluşturma, güncelleme veya iptal etme, konuk hesap yönetimi, check in ve check out gibi işlemler yapılabilir. Rezervasyon Listesi ile geçmiş ve gelecek rezervasyonlar, iptal edilmiş rezervasyonlar ve no show listeleri kolayca görüntülenebilir.
Otomatik Kur Güncelleme
Roommate günlük döviz kurlarını internet üzerinden otomatik olarak günceller.
Roomplan
Roomplan ile tüm odalar dönemsel olarak görüntülenebilir, rezervasyon kartı ve folyoya ulaşılarak oda ile ilgili tüm işlemler kolayca yapılabilir.
Farklı Para Birimleri
Roommate üzerinde Türk Lirasının yanı sıra, Euro ve Dolar gibi farklı para birimleri ile de işlem yapılabilir.
Raporlar
Rezervasyon raporları, misafir listeleri, doluluk raporları, acenta bazında ve oda bazında gelir raporları, departman raporları ve yönetimsel diğer tüm raporlar kolayca oluşturulabilir, MS Excel’e aktarılabilir.
Forecast
Forecast ile belirlenen tarihler arasındaki genel doluluk oranları veya oda tipi bazındaki doluluk oranları rahatça görüntülenebilir.
Farklı Yetkide Kullanıcılar
Her kullanıcıya farklı seviyede yetkiler atanabilir, kullanıcıların bütün işlemleri ayrı ayrı kaydedilip raporlanabilir.
Kullanıcı Takibi
Kullanıcı Takip özelliği sayesinde daha önce farklı yetkilerde oluşturulmuş kullanıcıların yaptığı bütün işlemler arşivlenir ve görüntülenebilir.
Çoklu Tesis Yönetimi
Birden fazla tesise sahip kullanıcılar tüm tesislerini aynı anda aynı ekran üzerinde yönetebilir.